Wednesday, October 12, 2011

-konsert lembah bidong-
























































































































syok ooo..walaupun hujan renyai2...layan je...sempat layan sampai faizal tahir jer..tp x amik pun gambar dia..sb cam x cantik jer..hahaha...show black dgn bunkface best sangat...kump. hujan pulak x sempat nk tengok sbnya hujan dh turun agak lebat dn hari pun dh agak lewat...esok keje wei...

nota
1. saya berada sangat dekat dgn pentas...:P
2. depan pentas agak sesak...
3. saya undur kebelakang sedikit..
4. apabila bunkface sudah keluar, saya semakin jauh...
5. dan saya x berapa nk pandai amik gambar malam-malam..
6. lens kamera saya pun x berapa nk canggih...so begitu je lah hasilnya...
7. layan k...lulus selalu..

No comments: