Sunday, January 16, 2011

-adam-

oi..oi..oi....ermmmm...dok belek2 blog ni rindu plak aku tgk gambar aku time kecik2 dlu kat ats tu...korang tengok cute x aku time aku kecik3 tu?...hahahaha...adoiiii....yg sebenarnya itu bukan gambar aku pun...huhuhu...sorry yer...itu la gambar anak buah aku yg pertama...umur dkt 2 tahun dh kalau x silap...

budak ni pantang kalau org nk amik gambar dia...mula la senget sana senget sini...tersengeh-sengeh...time tu dia tengah makan ais krim yg dibeli oleh opahnye...huhuhu..nk tunggu mak dia beli sorry yek....tu pasal qhupanye mcm org x pernah makan ais krim tu...

lma gak rsanya x jumpa budak ni...adam..alang rindu adam...huhuhu...(adam: lu apa hal....nk numbuk)... trademark si adam...dn ayat yg mula2 kat atas tu (oi..oi..oi..) ayat time dia nk panggil orang...hahahaha..nak kena budak ni...

biodata
nama : ahmad adam zikry
umur : 2 tahun lbh kurang
makanan kegemaran : ais krim
minuman kegemaran : susu
bla..bla..bla...(yg lain tya dia sendiri ye)


No comments: