Sunday, January 1, 2012

-gila pasta-

bersempena cuti hari natal...aku telah menjadi gila pasta..hahaha...































namanya pasta alio olio aglio olio kalau x silap..sedap...kedai kat foodcourt  perda, seberang perai.

























spaghetti bolognese...yg ni pulak kat foodcourt tesco taiping..hehe

























nasi kebab...kat kedai yg sama dgn pasta alio olio aglio olio..rm4 je..kedai simple (kecik) tp menu sngt hebat dn sedap..


























yg ni apekenama ntah dh lupa...haha...kedai yg sma jugak...only rm9...puas hati wehhh...



 yg ini paling special kat kedai tu..huhu..air kosong...cute betul letak dalam botol tu...

nota
1. aku melantak 2 menu jer..pasta alio olio aglio olio dgn ayam dlm bekas lembu tu + air kosong dlm botol cute...hehe
2. nasi kebab adik punya.
3. nak kata aku mkn byk la tu...sory ek orang lain pun tumpang mkn aku pya ye..:P
4. spaghetti yg kat keni rojer yg dok tyg kat tv tu pun aku gi try jugak tp x amik gambar (x bwk camera)... tulus ikhlas dari hati aku mengomen pasta yg kat kedai simple tu lagi sedap berkali-kali ganda k...

1 comment:

watachiwa said...

tu mcm lebey pada spagheti je. huhuhu lasagna la best ngan spiral/makaroni.
ni buat rindu zaman UIA nih. uwaaaaaaaaaa