Sunday, May 15, 2011

-cuti @ kg-

sempena cuti hari pekerja, apa lagi..balik kg la...yahooooooo....ada la beberapa kerat pandangan yang sempat diamik untuk tatapan dan ingatan aku sendiri...

























ntah aku pun x tahu ape ke nama bunga ni...amat jarang untuk dapat melihat bunganya...lintang pukang aku lari petang tu amik kamera nk snap gambar bunga ni..takut layu..so kena la lari..hahaha..letak nama butterfly la..sbnya, daun pokok bunga ni bentuk cam rerama..warna purple gelap+terang...so happy....:)

























bunga ni pun aku x tahu namanya...snap je la yang mana suka...bunga ni kat rmh en. pogi..


bunga kemboja kegemaran aku...yang ini kat rumah en. pogi jugak..yang kat rumah sendiri ada jugak tp bunganya x banyak..yang kat rumah en. pogi ni pulak bunga je penuh..daunnye x ada..haha...

























view kat teluk batik...gi sana jap...kononnya gi amik gambar member kepada member nikah...tp x amik banyak pun sbnya member tu dah ada 2 photographer...

























jumpa member aku kepada member yang akad nikah tadi...faham? (0-@)...

























santapan terakhir sebelum pulang ke perantauan...


nota
1. masa begitu pantas berlalu...
2. belum puas rasanya...
3. masih teringat permintaan mak...'hg masak utk mak pulak hari ni'...tp aku buat x endah je masa tu...sbnya aku nk mak masak santapan diatas masa tu...so sad...sampai sekarang dok teringat..(>_<)...
4. insyaallah balik lagi nanti orang masak untuk mak puas2...
5. so sad now...
6. ..........

2 comments:

faisal young jae said...

blik kg..tk ajak pom... sombunk....uhhuhuuh

nazrie said...

memang pong....